بهترین طراحی لوگو

اگر برای کسب و کار خودتون تصمیم دارین سفارش طراحی لوگو داشته باشین ، خوبه موارد زیر رو قبل از طراحی لوگو مطالعه کنین و مد نظر داشته باشین تا بتونین نتیجه بهتری از طراحی لوگو خودتون و ارتباط با طراح لوگو داشته باشین .

برای اینکه طراحی لوگو به بهترین شکل ممکن انجام بشه ، لازم و ضروری است که موارد زیر در زمان طراحی لوگو لحاظ بشه .

طراحی لوگو با خلاصه ترین آیتم ها :

هر چقدر نقش و نگار طراحی لوگو شما بیشتر و پیچیده تر باشه ، درک آن برای مخاطب و انتقال پیام کسب و کار شما به مشتریان سخت تر میشه ، بنابراین از خلاصه بودن اجزا و بخش های لوگو خودتون نگران نباشین ، اگر یک طراح لوگو بتونه فقط با یک خط مورب پیام کسب و کار شما رو به مخاطب منتقل کنه و این پیام به وضوح به مخاطب برسه ، بهترین لوگو برای شما میتونه همین خط مورب باشه .

وقتی دارین به یک طراح لوگو ، سفارش خودتون رو ارائه میکنین ، شما باید هدف نهایی طراحی لوگو رو در نظر بگیرین و هدف نهایی طراحی لوگو میتونه ، انتقال مهمترین پیام کسب و کار شما به مخاطب باشه در عین قدرت و برتری ، پس اگر طراح لوگو شما با کمترین آیتمهای بتونه این کارو براتون انجام بده ، نه تنها ایراد به کارش وارد نیست ، بلکه باید به این طراح لوگو آفرین گفت.

 

ایده فکری مناسب برای طراحی لوگو:

یکی از مهمترین بخش های طراحی لوگو ، ایده پردازی و یافتن ایده ای مناسب  وجذاب برای طراحی لوگو است . یک ایده جذاب باید در عین سادگی برند مورد نظر رو به بهترین شکل معرفی و اثبات کنه ، اگر ایده مناسبی برای طراحی لوگو استفاده نشه تاثیر گذاری لوگو در مخاطب کاهش پیدا میکنه ، اما با یک ایده مناسب کار برند ساازی و تثبیت جایگاه کسب و کار در ذهن مخاطب راحت تر انجام میپذیره . هر چقدر طراح تجربه بیشتر و ذهن خلاق تری داشته باشه میتونه ایده ای مناسب تر برای کسب و کار شما پیدا کنه .

 

طراحی مخصوص برای هر سفارش طراحی لوگو:

مشق نظری و دیدن لوگوهای مشابه همیشه به طراح برای خلاقیت بیشتر و یافتن ایده های جذابتر کمک میکنه ، هر طراح لوگو میتونه با دیدن لوگوهای متفاوت ، لوگوی بهتری رو طراحی کنه و این مسیر نمیشه مگر با مشق نظری و باز شدن فکر طراح .

ایده گرفتن برای طراحی لوگو گزینه بدی نیست اما کپی کردن از قسمت یا تمامی یک لوگو دیگر کار نامناسب و مردودی است .ما در مجموعه لوگو 20 همیشه در تلاشیم برای هر مشتری ، طراحی اختصاصی لوگو رو انجام بدیم و به هیچ وجه از لوگوهای مشابه کپی برداری نمیکنیم .

 

بررسی رقبا و شناخت مخاطبین هدف طراحی لوگو:

برای آنکه از طراحی لوگو نتیجه بهتری بگیریم و برای آنکه لوگو ما در ذهن مخاطب جایگاه بهتری از رقبا داشته باشه ، بررسی و انالیز لوگو رقبا کار مناسبی است ، وقتی لوگوهای رقبا بررسی و انالیز میشه و ایرادها و نقاط ضعف آنها شناسایی بشه ، طراحی لوگو برای جذب مشتری بیشتر کار ساده تری میشه ، علاوه بر رقبا ، برای ارتباط بهتر بین لوگو و مخاطبان هدف این کسب و کار ، بررسی خصوصیات رفتاری مشتریان نیز لازم به نظر میرسه .

 

اگر ازمطالعه این مقاله لذت بردین ، لطفا از طریق دکمه های سمت چپ اونو به اشتراک بزارین ، متشکرم . 

اگر سوالی دارین در فرم زیر مطرح کنین ، مشتاقانه به سوالات شما پاسخ میدم .همچنین با ارسال نظرات ارزشمندتون از طریق فرم زیر انگیزه ارائه اموزشهای بیشتر رو در ما ایجاد کنین . سپاس از شما .

ارادتمند ، رضا نکوئی مدیر وب سایت لوگو 20

 


چاپ   Email

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما